Sunday, April 6




Onefourthree





I am writing this to tell you how much you mean to me, and to thank you for coming into my life. You are something I never thought could exist for me. You are one of the best things that has happened in my life, and I don't regret being with you. The more time I spend with you the more I like everything about you and the more I want to find out all about you,how you think, how you feel, what your dreams are and everything nice from you. I have been through many relationships, but  they didn't really take me seriously. Since then I have not taken chances with a any girl. But you happened, you came into my life and stole my heart from the day I saw you. I wasn't sure you were actually taking me seriously. But, it was too late to look back . I had already fallen for you since the day I know you and I wasn't really looking forward to giving up too soon. I tried so hard to have you, I wasn't going to let you go so easily . I truly don't know what your feelings are but I don't want to force you in telling me what you don't feel towards me. I would want to receive love and trust from you when you truly mean it. All I ask from you is to show me you care and not hide anything, to also have trust in me the way I do in you. You are so special to me. I pray that we will finally know if we are meant to be with one another. I just want to be loved and have someone to love back the way I've always wanted. I just wish you were here right now so I could tell you this. I just keep trying to figure out all the wrongs I've done to you. maybe I didn't say I love you enough, maybe I didn't talk and open up enough, maybe I didn't understand you enough and I just keep coming up with more things that I think I've done wrong to you. If I could, I would turn back time and redo all the wrongs I have done to you and make it right. I just hope you find it in your heart to forgive me for all the things I've done to you and take me back. I should have done a lot of things better now I will do better. Please come back . I miss you Mazarina ‘Izzati . I love you and always will .





Saturday, October 12

KU INGIN KAMU


Demi semua yang aku jalani bersamamu
Ku ingin kau jadi milikku
Ku ingin kau disampingku




Tanpa dirimu ku

Hanya manusia tanpa cinta

Dan hanya dirimu yang bisa

Membawa surga dalam hatiku




Ku ingin engkau menjadi milikku

Aku akan mencintaimu

Menjagamu selama hidupku

Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani... 




Sentuhanmu

Bagaikan tangan sang dewi cinta

Yang berhiaskan bunga asmara

Dan membuatku tak kuasa




Ku ingin engkau menjadi milikku

Aku akan mencintaimu

Menjagamu selama hidupku

Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani... 




Di setiap alir darahku

Tersimpan di hati kecilku

Bahwa dirimu terindah untukku




Ku ingin engkau menjadi milikku

Aku akan mencintaimu

Menjagamu selama hidupku

Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani... 




Selama ku masih bisa bertahan

Selama ku masih bisa bernafas

Selama Tuhan masih mengizinkan

Ku ingin selalu menjagamu




Selama ku masih bisa bertahan

Selama ku masih bisa bernafas

Tuesday, October 8

  Partofmylife

My love, my heart, my soul is my gift to you
Your smile, your love is the only reward I would want

Precious, like a gem made by angels to shine forever
Releasing the passion inside me that burns for you
Intertwining our destinies, so that we two soul mates
Now and forever, can live out our hopes and dreams
Creating our own bond of life, to overcome the challenges
Explore the mysteries, and to enjoy life as it should be
Sharing the peace and love, that everyone looks for
So in the end I want nothing, because I have everything I need


Mazarina ‘Izzati binti Idris ,

I never thought I would love someone like you
Never in my dreams that I would meet you
But then, as I travel in my life's journey
You walk into my life and I fall for you.






"You have stolen my heart with one glance"

"Love is not a memory. A memory is a treasure"

"Love wouldn't be love without you"

"Love is like being in heaven with the right someone"

"You love me. I'll always love you, just as long as we both stay true"









Friday, June 7

Say  goodbye








Assalamualaikum…berat hari sebenarnya nak cerita tentang nie..dalam pada masa yang sama berat nak bagitawu kawan-kawan yang aku akan meninggalkan puchong .. dan akan menetap di perak .. berat hati kaki nak melangkah apatah lagi hati nak meninggalkan..tapi nak buat macamana..keputusan dah dibuat untuk terus menetap di perak..alhamdulillah rumah dekat sana pun sedang dibina tapi aku aku tak dapat tengok lagi ..tunggu jelah nampaknya ..tengok jela mcamana nanti ..actually aku dulu duduk KL .. pastu pindah puchong masa akhir tahun 2005 .. kira aku pelajar baru dekat SK Puchong Utama (1) dulu masa darjah 6 .. ramai jugak yang aku kenal kawan-kawan masa dekat situ duluu…nak sebut sorang-sorang memang lamalah ..haha.. tapi yang rapat dengan aku sampai sekarang NORASYIQIN BINTI NOORDIN ..ehh..betul ke eja ? maaf andai tersalah J ingat lagi masa tuisyen malam2 duluu…ada sekali lepas habis tuisyen kitorang duduk dekat depan sekolah sama-sama nak tunggu parent amik..tapi harituh aku cakap dekat balik ..cerita ,,dia tak ingat..haha..sedih .. kadang-kadang aku pelik jugak dengan aku ni ..benda-benda yang dah lama ..masa aku kecik-kecik dulu semua aku ingat..tapi bila nak balik apa yang aku buat semalam ..aku tak ingat .. haihh..penyakit apa ni ? hmm..apapun,,aku akan selalu rindu sekolah tu..suasana dulu..


















Then masuk form 1 ..kawan-kawan masa sekolah rendah semua dapat kelas sama-sama..aku yang tercampak ..haha..dari situlah aku kenal ‘kawan’ aku .. adala dorang kawan aku ni ..suaranya merdu ..masuk nasyid ..dalam kelas duduk sebelah aku ..memang dari situ kitorang kawan sampai sekarang TAK PERNAH BERGADUH .. balik sekolah pun hari-hari sama sama..dengan aliff , syamil..walaupun hujan lebat ..tak menghalang kami untuk lumba lari menuju ke terminal bas sebelum terlepas bas..haha..lepastuu duduk dalam lori orang..aku ingat lagi semua .. :D dalam kelas dia ajar aku main gendang dekat meja pastu duduk belakangggggggggg sekali...nampak macam sakai je kann sampai aku kedudukan aku dalam kelas lasssssssssssss sekali ..hahaha..malunyaaaa masa tuu..tapi tak sia-sia sebab Nampak hasilnya sekarang..aku sambung belajar amik kos muzik .. s0,thank you to Amirullah…dia amik form six sekarang…lepastuuuu sambung cerita….

Masuk form two .. aku pergi audition nasyid sebab si amir ni ajak ..aku pun punyala hafal lagu..nak nyanyi ..sekali nyanyi menggigil2..haha..gementar punya pasal..baru depan cikgu..nasib baik tak depan semua student..haha..kau ingat ni audition apa nazree ? hahaha :D then Alhamdulillah dapat masuk .. dan sampailah habis sekolah aku masuk group nasyid sekolah ..lepastu dah habis sekolah pun masih datang sekolah mengajar diorang pulak .. dah macam wajib sebenarnya siapa yang baru habis sekolah tapi masuk nasyid kena datang ajar balik …
To be continued .. J